מעצבים את עתידם

קורס עיצוב גרפי נפתח לראשונה במרכז צעירים קריית מלאכי. 20 צעירים תושבי העיר שחולמים להיות מעצבים גרפיים התחילו את דרכם בקורס אותו מובילה היחידה ללימודי חוץ אשקלון.


הקורס מעניק הכשרה למעצבים גרפיים שרוצים להתמקצע ולהשתלב בסיום הקורס כעובדים בחברות פרסום, הייטק, לבנות עסק עצמאי, קידום אתרים ועוד.
 
"מדובר בתחום שקורץ ומושך צעירים רבים עקב השילוב הייחודי בין הצד האומנותי לבין הפן  המעשי והיישומי בו" אומרת רות יהל רכזת פיתוח קריירה במרכז צעירים. "היום, יותר מתמיד, יש ביקוש גדול לקורסים בעלי רקע יזמי, לצעירים המעוניינים להתפתח עצמאית ולהקים עסק משלהם".
התלמידים מקבלים בקורס את כל הידע המקצועי והטכני על תוכנות המתקדמות ביותר ביניהן: InDesign, illustrator ,Photoshop, ובניית אתרים, אשר יכשירו את המעצבים לכל הידע הנדרש כבעלי עסק חדשניים. הקורס כולל שיעורים מרוכזים ואינטנסיביים של קורס עיצוב גרפי, תיאוריה והלכה למעשה, תקשורת שיווקית ועקרונות בבניית קונספט ומיתוג.
 
בית הספר ללימודי חוץ אשקלון המוביל את הקורס, נחשב מוביל בתחום עם מעל 15,000 בוגרים ומעל עשר שנות ניסיון – היחידה ללימודי חוץ כיום הנה רשת המכללות וניהול הפרויקטים בתחום ההשכלה הגבוהה, הגדולה בישראל.
 
ליאת פטיטו, מנהלת מרכז הצעירים: ״עיצוב גרפי הוא אחד הקורסים עליו קיבלנו פניות מצעירים שביקשו לפתוח את הקורס. אנחנו קשובים, דינמיים ופועלים כל העת כדי להגשים את שאיפותיהם״
 
צילום: עיריית קריית מלאכי