קריית מלאכי חגגה עצמאות במרפסות

כוכב הילדים רוי בוי, הזמר איציק שמלי, DJ יהודה דאנס, הופעת ילדים בזום, זיקוקים ומשאיות מוזיקליות ברחבי העיר השרו אווירת חג של ממש בקריית מלאכי. התגובות החיוביות ברשתות החברתיות לא פסקו גם למחרת עצמאות.


במחלקת האירועים ובמחלקה לתרבות יהודית קריית מלאכי עובדים באופן יצירתי בימים אלו. הרצון לקיים אירועי תרבות והופעות לצד איסור ההתכנסות, הולידו  מגוון רב של אירועים עד הבית, בשבועות האחרונים.

ביום העצמאות הופיע הזמר איציק שמלי ברחבי העיר החל מהשעה 20:30 עד השעות הקטנות של הלילה. למחרת כוכב הילדים רוי בוי רכב על סוסו ברחובות ובשכונות קריית מלאכי והילדים הגיבו בהתלהבות. על המוזיקה בשני האירועים היה אחראי יהודה דאנס שהרים את המצב הרוח של התושבים. "חוץ מהתושבים גם האומנים כל כך נהנו שהם נשארו כפול זמן ממה שסגרנו איתם" סיפר מנהל מחלקת האירועים משה נעים "לקראת סוף עצמאות החלטנו גם לצאת בשיירה של כל כוחות ההצלה בעיר והתושבים הריעו להם מהבתים". שיירת ההצדעה כללה את כוחות המשטרה, מד"א, איחוד הצלה וכיבוי והצלה.
גם הופעת זום של טוביה רוזנפלד (ערוץ מאיר) לילדים התקיימה במהלך עצמאות בה השתתפו מאות מילדי העיר. הופעה זו היתה יוזמה של המחלקה לתרבות יהודית והקרן לפיתוח קרית מלאכי שגם הפעילה שירי חג בערב יום העצמאות בקרב הקהילה הדתית לאומית בעיר.
 
ראש העיר אליהו זהר: "קריית מלאכי לא דילגה על חגיגות 72 למדינת ישראל. נכון, זה לא היה כפי שתכננו אבל היה חשוב לנו לציין את יום העצמאות בצורה ראויה שכולם ייהנו. למרות המצב המורכב, שימחנו את התושבים והבאנו את האירועים עד לפתח ביתם. התקיימו הופעות, זיקוקים ואומנים לטובת התושבים ולכבודה של המדינה".
 
הממונה על האירועים חבר המועצה מוטי יעקובוב: "בשבועות האחרונים, מאז התפרץ הנגיף, אנו פועלים על מנת להביא את התרבות לתושבים, עד לבית. אירועי ספורט, מוזיקה בשכונות, אירועי יום השואה והזיכרון המשודרים בדף הפייסבוק העירוני וכמובן חגיגות יום העצמאות. גם בל"ג בעומר יתקיימו אירועים לטובת תושבי קריית מלאכי".