מבצע חלוקת המזון הסתיים בהצלחה

בשבוע שעבר התבצעה החלוקה האחרונה של הארוחות המבושלות לקשישים ומשפחות מוחלשות. זה היה היקף החלוקה הגדול ביותר בתולדות קריית מלאכי. מנהלת האגף לשירותים חברתיים יואלה תבור: "גייסנו למעלה מ-400 מתנדבים ועמדנו במשימה בהצלחה"


למעלה מ-30,000 חמגשיות מזון חולקו מאז פרוץ משבר הקורונה בחודש מרץ האחרון. ותיקי העיר ומשפחות מוחלשות קיבלו את הארוחות עד פתח הבית, בזכות גיוס מאות מתנדבים וחיילי פיקוד העורף וכן עובדי העירייה שהתנדבו מזמנם על מנת לסייע למשפחות.
גם משפחות הקהילה האתיופית קיבלו  ארגזי מזון המתאימים לניחוח המטבח האתיופי אשר כללו בין היתר: קטניות אורגניות, קפה אתיופי, גרגירי חומוס וקמח טף.
 
ביום שני שעבר התקיימה חלוקת המזון האחרונה בהיקף הרחב ביותר בתולדות העיר. כמאה וארבעים קשישים עריריים ובודדים ממשיכים לקבל את הארוחות וכן אלו הזקוקים ביותר.
 
שאר המשפחות יקבלו פעם בשבועיים ארגז של מצרכי מזון להתארגנות עצמאית וככל שחוזרים לשגרה הסיוע בחלוקת המזון ייפסק בהדרגה.
בשבוע האחרון קיבלו המתנדבים והמתנדבות מכתבי הוקרה ושי על התגייסותם בחודשיים וחצי האחרונים. במהלך הימים הקרובים צפוי לצאת קמפיין תודה גם על שלטי החוצות בעיר.
 
ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זהר: "עורף חזק מאפשר חזית חזקה וקריית מלאכי הוכיחה שוב מערך התנדבות יוצא דופן למען האוכלוסיות המוחלשות. מאות משפחות זכו לארוחות חמות מדי יום גם בתקופה הקשה של משבר הקורונה. זו הזדמנות להודות למנהלת האגף לשירותים חברתיים יואלה תבור על ניהול מבצע החלוקה, לקב"ט העירוני אריה יוסף על החלק הלוגיסטי לפיקוד העורף ולכל המתנדבות והמתנדבים".
 
מ"מ רה"ע ומחזיק תיק הרווחה עו"ד בצלאל מזרחי: "לראות את ההתגייסות של התושבים היה העוגן המרכזי להצלחה של החלוקה. אני מודה לכל השותפים שלנו ובעיקר למנהלת האגף יואלה תבור על עבודה שקטה ויעילה לטובת תושבי קריית מלאכי".
 
מנהלת האגף לשירותים חברתיים יואלה תבור: "זה היה מבצע יוצא דופן של נתינה אשר התבצע בזכות הלב הגדול של קריית מלאכי. ברצוני להודות למִנהלות השכונות וכל הצוות קהילה והתנדבות באגף לשירותים חברתיים אשר יחד עם המתנדבים המסורים הצליחו לחלק עשרות אלפי ארוחות"