קורס אנגלית, אפשר מהספה

צעירי קריית מלאכי זכאים לקורס אנגלית טלפונית, ללא עלות. זהו המחזור השלישי ברציפות בשיתוף בית הספר 'ג'רוזלם פוסט לייט'. התוצאה: שיפור מדהים באנגלית המדוברת


מרכז צעירים קריית מלאכי בשיתוף המשרד לפיתוח הפריפריה נגב גליל פותחים מחזור שלישי לקורס לימודי אנגלית מדוברת בטלפון. הקורס מתקיים בשיתוף בית הספר הגדול לאנגלית "ג'רוזלם פוסט לייט" .
 
אימוני האנגלית מציעים מפגש טלפוני אחד-על-אחד עם מאמנים אישיים המשוחחים עם התלמידים באנגלית ומתקנים אותם במקרה הצורך כבר בזמן השיחה. בסיום השיחה שולחים להם משוב כתוב עם הנקודות החשובות שעלו בשיחה כמו אוצר מילים חדש ונקודות לשיפור לקראת השיחה הבאה. כל תלמידה ותלמיד מקבלים 300 דקות שיחה המתחלקות בין 10-20 שיעורים ע"פ החלטת התלמיד. הבשורה החשובה היא שהקורס הוא ללא עלות לתושבי קריית מלאכי. שווי ההטבה היא כ-4,000 שקלים. 
אחד היתרונות הגדולים של השיטה הוא השימוש בטלפון או בטלפון הנייד. כך המתאמן והמאמן בקשר רציף אך אינם נמצאים זה מול זה, עובדה המפחיתה את סף הלחץ  ומעלה את הביטחון של המתאמן לדבר. המאמנים בקורס זמינים עבור התלמידים משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב המאוחרות וכך הם יכולים לקבוע אימון בשפה האנגלית אישי בזמן הנוח להם.
יתרון נוסף לשיטה הוא שני השותפים בשיחה חייבים לדבר. בניגוד לשיעור פרטי, שיכול להפוך להרצאה- האימון מחייב השתתפות פעילה ויצירת דו שיח כך שהם חייבים לדבר אנגלית. כך מעניקים לתלמידים שיפור גדול באוצר המילים והתגברות על חסמים. הקורס מיועד לצעירים בגילאי 22-40, ההרשמה בטלפון: 08-860-2553.
 
רות יהל, רכזת פיתוח קריירה במרכז צעירים: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה המדהים הזה ורואים את הביקוש העצום. חשוב לנו יותר מתמיד שהצעירים שלנו יוכלו לתרגל ולהתמקד בין היתר בנושאים החשובים להם כמו: הכנה לראיון עבודה, למידה למבחן בגרות או מבחן אמי"ר, אנגלית עסקית ועוד"
 
ליאת פטיטו, מנהלת מרכז צעירים: "בעולם התעסוקה המתקדם השפה האנגלית היום היא כבר לא בגדר המלצה, אלא כלי הכרחי וחשוב. אנחנו במרכז הצעירים נכוון וניתן את כל הכלים עבור הצלחתם של הצעירים שלנו".