מלווים את המתגייסים


סוף שבוע!
השעה 06.00 בבוקר.

הורים, 3 מחנכות, 3 עובדי מחלקת הנוער בעירייה, ראש עיר אחד ומנהל אגף חינוך אחד התייצבו ברחבת המתנ"ס ללוות 60 תלמידות ותלמידים מתיכון דרכא לקראת התייצבותם בלישכת הגיוס לצו ראשון.
ניכר על פניהם של הנערות והנערים שהם מתרגשים לקראת הצו הראשון.
אחד הפרמטרים שנבדקים כל העת על ידי ראש העיר הוא אחוז הגיוס לצה"ל ובעיקר אחוז המשרתים שרות משמעותי.
ראש העיר אליהו זוהר ביקש הן מהנהלת בתי הספר דרכא ואמי"ת והן ממנהלת מחלקת הנוער בעיר, להודיע לו על כל נסיעה מרוכזת ללשכת הגיוס כדי לפגוש את התלמידות והתלמידים לפני עלייתם לאוטובוס. ההורים, התלמידים והמחנכים המלווים התרגשו והופתעו לגלות שראש העיר בכבודו ובעצמו מלווה במנהל אגף החינוך הגיעו בשעה כה מוקדמת כדי לברך אותם לקראת היום המרגש הזה. אבי אדרי מנהל אגף החינוך אמר לתלמידים ולהורים שלהבדיל מבחינות בגרות שם יש מועד ב' וג', בצו ראשון יש מועד אחד והקב"א הנקבעת כאן  לא ניתנת לערעור ולא ניתן לגשת למועד ב' ולכן צריך להשקיע ולהיות מרוכזים במבחנים .
"זהו מפגש אחד הקובע את עתידכם- לשדר מוטיבציה בראיונות מוטיבציה הנובעת מהאמת הפנימית שלכם- לא ניתן לזייף את זה" ראש העיר אליהו זוהר ברך את התלמידים בדרך צלחה ואמר לתלמידים: " אני רואה חשיבות רבה לא רק בעצם הגיוס אלא באיכות השרות. כל אחת ואחד מכם יכולה ויכול לבחור בשרות הכי משמעותי, כל אחת ואחד על פי תחומי העניין שלו. היום אתם הולכים להיפגש עם עולם חדש עבורכם, מבחנים וראיונות שיקבעו במידה לא מבוטלת כיצד תמצו את שלוש שנות השרות לבנים ושנתיים לבנות. היום הזה גם יקבע במידה רבה כיצד ייראה עתידכם.
זהו אמנם יום חופשה מהלימודים – אך תקחו את העניין ברצינות רבה כמו שאתם עומדים לפני בחינת בגרות ויותר- ככל שתהיו רציניים יותר וממוקדים יותר כך אפשרויות הבחירה שלכם יהיו גדולות יותר בצבא ובאזרחות. אוהב אתכם וגאה בכם. בהצלחה".

שיחת מוטיבציה למתגייסים