הוא חזר: יוסף כהן ינהל את אגף האסטרטגיה

עד לפני כשנתיים, ניהל יוסף כהן (35) את מרכז הצעירים קריית מלאכי מאז הקמתו. הוא התקדם לתפקיד משמעותי בניהול תוכנית הצעירים של משרד הבינוי והשיכון. כעת חזר כהן לקדנציה שניה- הפעם בתפקיד מנהל האגף לפיתוח אסטרטגי


באגף לפיתוח אסטרטגי קריית מלאכי מתמקדים בחיזוק האיתנות הכלכלית של העירייה, חיזוק האיתנות הכלכלית של התושבים, יצירת קרקע פורייה לטובת קהילות העיר לפעול יחד, המשך שיפור הנראות העירונית ולקדמו. הוא החליף את יעל ברנדל שניהלה את האגף בשנה וחצי האחרונות והניעה תשתית משמעותית.

יוסף כהן בן 35 נשוי ואב ל-3, בעל תואר ראשון ושני במדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן עם התמחות ביחסים בין לאומיים ומשרדי ממשלה. בעבר היה שליח של הסוכנות היהודית בארה"ב, הקים את מרכז הצעירים בעיר עם התמקדות בקידום תעסוקה איכותית, השכלה גבוהה ופיתוח התחום החברתי קהילתי. בתפקידו במשרד הבינוי והשיכון הוקמו כ20 יחידות צעירים ברחבי הארץ בשכונות שיקום.  

כהן הסביר השבוע  כי בכוונתו להגדיל את גיוס התקציבים ממשרדי הממשלה, לקדם מיזמים מניבי הכנסה, חיזוק הגדלת האפשרויות של התושבים ללמוד באקדמיה/ לרכוש הכשרות מקצועיות, סיוע לעסקים המקומיים במיוחד לאחר שנפגעו מהקורונה, קידום אזורי התעשייה בעיר לטובת התושבים, יצירת אפשרויות פלייסמייקינג- לשיפור איכות המרחבים הציבוריים בשכונות ובמרכזי העיר השונים. תחום האסטרטגיה משקף את חזון ראש העיר להתמקד גם בפרויקטים ארוכי טווח שיהוו תשתית ראויה בעתיד.

מנהל האגף לפיתוח אסטרטגי יוסף כהן: "במסיבת הפרידה שערכו לי לפני כשנתיים אמרתי שאני עוד אחזור, אבל לא חשבתי שזה יהיה כה מהר. קריית מלאכי נכנסה לליבי ואני גאה לחזור לעבוד כאן. בכוונתי ללמוד את עבודת העירייה, להכיר את הצרכים והחלומות של העובדים והתושבים ולקדם את הנושאים המשמעותיים שיעלו יחד עם הנושאים שבעיני נתפסים משמעותיים".

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: "יוסף הוביל בהצלחה רבה את הקמת מרכז הצעירים וכעת הוא יוביל את האגף לפיתוח אסטרטגיה. יש לו יתרון בכך שהוא כבר מכיר את העיר ואת המערכת ואני מאחל לו בהצלחה רבה". 

צילום: מור נחום

יוסף כהן.jpe