סדנת LinkedIn במרכז צעירים


צעירים מקריית מלאכי סיימו סדנא בת 2 מפגשים ברשת החברתית לינקדאין. בדומה לפייסבוק, על משתמש יכול להעלות תמונות, סרטונים ותוכן לפרופיל האישי, אך התוכן והחיבורים ברשת נועדו ליצירת חיבורים אסטרטגיים וקשרים מקצועיים ועסקיים בין המשתמשים 

את הסדנא הוביל אבי צדקה או בשמו  "ד"ר לינקדין", במהלכה לימד את הצעירים לבנות פרופיל מקצועי, ליצור רשת קשרים עם מעסיקים פוטנציאליים ותחזוקה שוטפת של הפרופיל. המטרה בסדנא זו היא לסייע לצעירים לאתר מקורות תעסוקה בעולם העבודה החדש.

בסדנא השתתפו סטודנטים להנדסה, מדעי המחשב, מערכות מידע ומקצועות שונים. חלקם בוגרי תואר ראשון בתחומים בהם חשבון  בלינקדאין חשוב על מנת למצוא תעסוקה הולמת בהתאם לכישוריהם. במרכז צעירים רואים בחשיבות רבה את השימוש  בכלי זה  כאמצעי לפיתוח קריירה והבנה שהיום חשבון בלינקדאין הוא הכרחי לצעירים ומי שלא נמצא שם מפספס המון הזדמנויות תעסוקתיות רלוונטיות בעולם התעסוקה החדש.

ספיר אוחיון רכזת תוכנית למרחק במרכז צעירים:" כלי ה-LinkedIn מהווה כלי משמעותי בחיפוש עבודה בעולם העבודה החדש שבו כל פלטפורמה טכנולוגית מסייעת במציאת תעסוקה איכותית ומגוון רחב יותר. אני מאמינה שחשיפה לכלי הזה וחיפוש עבודה דרכו תוביל צעירים רבים למציאת עבודה בתחומם".

סדנת לינדאין.jpe