זינוק בקריירה 2021


סדנת "זינוק בקריירה" נפתחה ביום רביעי שעבר במרכז צעירים. את הסדנא מנחה אסתי פרץ סאהן – מנחת קבוצות ומלווה תעסוקתית במרכז צעירים קריית מלאכי.
 
הסדנא בנויה מרצף של ארבעה מפגשים בהם השתתפו 15 צעירים וצעירות תושבי העיר שבאו במטרה לקבל ארגז כלים איכותי ומשמעותי שיסייע להם להשתלב בעולם העבודה החדש.
 
מטרת המפגש הראשון הייתה  הכירות  עם הצעירים, תיאום ציפיות והעלאת נושאים שונים כגון: מושגים ותרבות עולם העבודה החדש, העלאת המודעות ליציבות תעסוקתית ועל ההצגה העצמית בראיונות העבודה.
 
במהלך המפגשים הבאים יעלו נושאים אחרים כגון: דימוי עצמי מול דימוי תעסוקתי, זיהוי עוצמות וחוזקות, בניית חזון ותוכנית עבודה אישית לכל צעיר, סגנונות התמודדות עם חסמים, פרואקטיביות וניהול עצמי, בניית קו"ח ושיווק עצמי וכמובן שיטות לחיפוש עבודה.
 
הצעירים יצאו בתחושה  טובה מאוד עם ידע רחב בתחום הקריירה, התחברו מאוד למנחה ואף פרגנו לה בקבוצת הווטסאפ המשותפת של הסדנא. "פתאום נפל לי האסימון שיש תעסוקה ויש קריירה שזה שני עולמות שונים" סיפר אחד הצעירים בסיום הערב.
 
זהבה בלאי רכזת תוכנית ביטא הצעירים במרכז הצעירים: "הסדנא תחבר את הצעירים והצעירות קודם כל לעצמם ולתשוקה האמתית שלהם תוך בנייה של ביטחון עצמי ביכולות שלהם ,בפן האישי וגם בפן הפרקטי"
 
מנהלת מרכז צעירים ליאת פטיטו הוסיפה: "זינוק בקריירה היא סדנא שמטרתה לחבר את הצעירים לעולם העבודה החדש ותעסוקה איכותית ,שמחנו לראות את ההיענות והרצון של הצעירים שלנו לקחת חלק ולהצליח".
 
צילום: מרכז צעירים קריית מלאכי
 
זינוק לקריירה