יורדים לשטח

כחלק מתוכנית העבודה, עורך ראש העירייה והממונה על החינוך אליהו זהר, סיורי עומק בבתי הספר בעיר. המנהלים סקרו את מצב בית ספר וראש העיר חידד את הצורך לחזק את התלמידים לימודית וחברתית בעקבות תקופת הקורונה


ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זהר משמש בכובעו הנוסף גם כממונה על החינוך בעיר. במסגרת זו וכחלק מתוכנית העבודה מקפיד ראש העיר לערוך סיורי עומק בבתי הספר, זאת על מנת ללמוד מקרוב על הצרכים, הקשיים ההצלחות, לנסות לשמר את מה שצריך ולשפר את הטעון שיפור.
 
בימים ראשון, שלישי ורביעי  שעבר התקיימו סיורים בבתי הספר: נצח ישראל, הראל, חב"ד בנים, חב"ד בנות והאחים. וביום שני השבוע בבית ספר אלי כהן. כל פגישה אורכת כשעה וחצי לכל הפחות. ראש העירייה נפגש עם המורות והמורים, עם ההנהלה ושומע סקירה על המצב הפדגוגי והחברתי בבית הספר ועוקב מקרוב אחר הצרכים המשתנים בין המוסדות. לאחר הפגישה ולעיתים אף בעיצומה נפתרות בעיות רבות העולות מהשטח. במסגרת הביקורים מקפיד ראש העירייה לשמוע גם את התלמידים על החוויה בלימודים ובבית הספר. בפגישה נוכחים גם מנהל אגף החינוך ד"ר אבי אדרי, היועץ ראש העיר לענייני חינוך אלי כהן, המתכלל העירוני שלמה אלחרר ונציגים ממשרד החינוך.
 
כל בית ספר הציג ראש העיר גם את תוכניות העבודה לשנה הקרובה בדגש על טיפול בתלמידים שנפגעו מבחינה לימודית בעקבות משבר הקורונה. בשבוע הבא ימשיך ראש העיר את סיורי העומק בשאר בתי הספר בעיר.
 
צילום: עיריית קריית מלאכי