הטניס חוזר לקדמת הבמה

מועדון הטניס 'שר' מראשון לציון החל בשיתוף פעולה עם מחלקת הספורט בעיריית קריית מלאכי. תושבי העיר כבר פוקדים מדי יום את המגרש


בימים אלו מגרש הטניס העירוני חוזר לפעילות, ושוקק חיים בשעות אחר הצהריים' זאת כחלק משיתוף הפעולה בין  מועדון הטניס המוערך שר מראשון לציון. המועדון מקיים חוגי טניס לכלל הגילאים, תוך התאמה לאופי האוכלוסייה בפארק העירוני.  החוגים מתקיימים בסבסוד העירייה ועלותם 150 שקלים לילד לשני מפגשים בשבוע ו- 240 שקלים למבוגר.

 תפעול החוגים הינו חלק מכוונת הרשות לשקם את  מגרשי הספורט בפארק העירוני .בפעילות משולבים כבר עשרות ילדים ואפילו כמה בוגרים שמגיעים לשפר מיומנויות משחק בשעות הערב.

 "אנו נרגשים מקבלת הפנים החמה בקריית מלאכי ושמחים עד מאד לעבוד עם הילדים והנוער שבעיר" ציין מנהל המועדון אילן שר  "אני סמוך ובטוח שנביא את הניסיון  הרב שלנו  לעיר ויחד נצמיח פה את ענף הטניס מחדש".

 מבוגרים רבים שחלפו על פני המגרש בימים האחרונים, וראו את הפעילות נזכרו בנוסטלגיה מהעבר  בימים בהם המאמן אריה ברמי הוביל שחקנים צעירים מהעיר להישגים ברמה הארצית. חלק מאותם צעירים הינם הורים היום, שמיהרו לרשום את הילדים.

"העירייה חרטה על דגלה לשקם את מגרשי הספורט בפארק, וזה צעד חשוב בדרך. אני מזמין את כולם להירשם וליהנות מפעילות בריאה לגוף ולנפש", ציין מנהל אגף החינוך ד"ר אבי אדרי

צילום: עיריית קריית מלאכי

הטניס חוזר עם מועדון שר.jpe