בדרך לדירה הראשונה עוצרים במרכז צעירים


-הודעה לתקשורת-

בדרך לדירה הראשונה עוצרים במרכז צעירים

הרצאה בנושא הדיור והמשכנתאות התקיימה ביום רביעי שעבר במרכז צעירים קריית מלאכי. את ההרצאה העביר מיכאל קטש – משקיע בנדל"ן בישראל מזה כעשור, מנחה קבוצות ומלווה משקיעים לרכישת דירה. מיכאל הינו יליד קריית מלאכי והתחיל לעסוק בתחום כבר בגיל צעיר.

מטרת ההרצאה הייתה הענקת ידע ורקע בנושא השקעות נדל"ן בישראל, שיטות פרקטיות לצמיחה, הגדלת ההכנסות שיאפשרו חיים טובים ונוחים יותר מבחינה כלכלית. קטש דיבר גם על השפעת ההכנסה בשלב מוקדם אשר ישפיע בעתיד על כלל התחומים בחיים הבוגרים, חיזוק הביטחון העצמי של צעירים ועבודה מנטאלית תוך שימת דגש לכך שכל אחד מהם יכול להצליח.

במהלך ההרצאה עלו מספר נושאים כגון: מבוא ומושגים כלליים בנדל"ן, למה כדאי לרכוש נכס בישראל, לרכוש דירה להשקעה או מגורים? מה עדיף?, איך קונים דירה ללא הון עצמי\הון עצמי נמוך?, מה הסיבות לעסקת "מציאה"?, איפה כדאי להשקיע?

הצעירים שהגיעו היו סקרנים ושאלו שאלות רבות, וניכר היה  כי הנושא מעסיק אותם מאוד.  החיבור של מיכאל אל מול הצעירים היה חיבור אותנטי ובגובה העיניים במיוחד שהוא הגיע מאותו מקום מגורים והתחיל את דרכו כמו הצעירים שישבו בהרצאה.

"אין ספק כי ההרצאה הרחיבה להם את הידע בנושא הנדל"ן וקניית בתים להשקעה וגם בלחשוב על איך לפעול קדימה כדי להגיע לתוצאה של קניית בית" אמרה מנהלת מרכז הצעירים ליאת פטיטו. " קניית הדירה הראשונה עבור זוגות צעירה הנה אתגר לא פשוט בימינו וכל כלי שיכול לסייע ולקדם את צעירי העיר לעבר המטרה מבורך עבור מרכז הצעירים".

מיכאל קטש: " אני רואה ערך משמעותי רב בהטמעה והעברת המסר לצעירים שכל אחד ואחת יכולים להצליח, לא משנה מאיזה נקודה הם מתחילים ומה הרקע שלהם".

במרכז הצעירים מעודדים צעירים מקריית מלאכי לקבל במה בהדרכות והרצאות, להפיץ את הידע שצברו ולעורר השראה בקרב צעירי העיר.