אומרים "תודה!" למורים

אגף החינוך בעיריית קריית מלאכי חילק שי מיוחד לעובדי ההוראה לרגל 'יום המורה' והתלמידים הכינו ארוחות בוקר וחילקו פרחים למורים. כך חיבקה קריית מלאכי את אנשי החינוך


אנשי החינוך המסורים בקריית מלאכי עושים את מלאכתם נאמנה, במשך כל השנה. יום המורה הוא הזדמנות טובה להביע את ההערכה הרבה אל מי שנושאים באחד התפקידים החשובים אם לא החשוב ביותר שיש. ביום חמישי שעבר, חולק שי צנוע לכל עובדי ההוראה בעיר, כולל אנשי הגנים.  על השי - כוס תרמית לימי החורף הבאים עלינו לטובה - נכתב, "אנשי חינוך יקרים, אתם עוטפים את ילדינו בחום ובאהבה, ואנחנו מעניקים לכם שי בהוקרה ובהערכה, אגף החינוך קריית מלאכי".
 
לשי צורף מכתב תודה מראש העירייה והממונה על החינוך אליהו זוהר וממנהל האגף ד"ר אבי אדרי, "ביום מיוחד זה אנחנו מבקשים להודות לכם על הובלה של מערכת חינוך עירונית מפוארת שמובילה להישגים חינוכיים חברתיים ולאומיים", נרשם במכתב המרגש ."מערכת יוזמת ומובילה שחותרת לחדשנות ולא שוקטת על שמריה. אנחנו רוצים לומר לכם תודה ענקית, על בחירתכם לחנך את ילדינו ולהעניק להם את הכלים והמיומנויות שיאפשרו להם להתמודד בהצלחה עם אתגרי התקופה תודה לכם על אלפי רגעים. על ימים ושנים של מקצועיות התמדה ואהבה אין סופית שהענקתם לילדינו".
 
גם בבתי הספר השונים חגגו את יום המורה, באמצעות שיתופי פעולה בין וועדי ההורים וועדי המורים השונים, רכשו ההורים מתנות עבור המורים. יצוין כי גם חלק מהורי התלמידים הגיעו לבית הספר בתמיכת ועד הורים. בנוסף, כל בית ספר בדרך משלו, דאג להביע את ההערכה הרבה למורים, שהתפנקו בארוחות בוקר מעשה ידי התלמידים, וקיבלו מכתבי ברכה ומסרים שונים מעודדים ותומכים בדרכים כאלו ואחרות.
 
"יום המורה הוא יום חג עבור כל אנשי החינוך של עיריית קרית מלאכי, שמחנו כוועדי ההורים והורי התלמידים, להירתם מכל הלב ולהראות לאנשי החינוך היקרים כמה הם יקרים לנו", ציין יו"ר ועד ההורים העירוני אורן אוזן. "חינוך אמתי מחייב קשר בין כלל הגורמים הורים תלמידים ורשות מקומית, ואנחנו שמחים להיות שותפים במהפכה החינוכית שמתרחשת בקריית מלאכי".
 
צילום: עיריית קריית מלאכי