התלמידים ערכו חקר יישובי והציגו אותו בטקס בעירייה


לאחר הצטרפות 240 תלמידי כיתות ד' בקריית מלאכי לתוכנית "מחשב לכל הכיתה" בחודש שעבר, התקיים ביום שני השבוע טקס רשמי בלשכת ראש העיר, אליהו זוהר, בהשתתפות מנכ"לית "סיסמה לכל תלמיד" - מגי אסייג,  מנכ"לית מחשב לכל ילד - אורלי תמיר, מנהלות בתי ספר ונציגות התלמידים. השתיים הבטיחו כי לאור ההצלחה הן ימשיכו לשתף פעולה עם קריית מלאכי
בטקס הציגו תלמידי כיתה ד' את תהליך חקר "היישוב שלי" אותו הם מתחילים לבצע באמצעות המחשבים ההיברידיים אותם קיבלו. תלמידי כיתה ה' סיפרו על הפעילויות בהן הם השתתפו במהלך השנה האחרונה ב"מחשב לכל הכיתה", לרבות נושאי הסובלנות, גלישה בטוחה, יום המשפחה וכמובן חקר יזמות, פעילות בה הם הוגים רעיונות יצירתיים וממציאים המצאות, אותן הם יציגו ביום שיא חגיגי.
התוכנית כוללת חלוקת מחשבים היברידיים בהשתתפות סמלית של ההורים, הדרכה לתלמידים ולצוות החינוכי, פלטפורמה דיגיטלית, קידום אוריינות טכנולוגית ותוכן חינוכי-ערכי, והיא מיועדת להמשיך בכל שנה עם המחזור החדש של כיתות ד'.  מלבד מחשב התוכנית כוללת גם תמיכה טכנית בבית התלמיד, ביטוח שבר, אינטרנט חינם (למשפחה שאין לה), ותוכנות מקוריות של חברת מייקרוסופט. במחשבים הותקנו גם ספרי לימוד דיגיטליים.
 
ראש העיר אליהו זהר הממונה על החינוך, הודה לעמותות על שיתוף הפעולה להמשך קידום מערכת החינוך בקריית מלאכי. "קריית מלאכי ממשיכה בשילוב הטכנולוגיה במוסדות החינוך. ולראות את התלמידים היום מציגים בצורה כזו את תוצרי העבודה על קריית מלאכי, זה מרגש אותנו ומחבר אותם לעיר הולדתם באמצעות החקר האישי שלהם. יישר כח".
 
צילום: עיריית קריית מלאכי/ סיסמה לכל תלמיד