ליווי אישי במרכז צעירים


תוכנית "צועדים יחד" יצאה לדרך במרכז הצעירים קריית מלאכי, במסגרתה יקבלו 11 צעירות וצעירים הדרכה פרטנית לשילוב בתעסוקה, העצמה ותרבות ארגונית כולל הדרכת מנטור אישי.
המפגש הראשון התקיים ביום רביעי שעבר בהנחיית אסתי פרץ סאהן- מנחת קבוצות ומלווה תעסוקתית. התוכנית כוללת 8 מפגשים בהם יקבלו כלים פרקטיים להשתלבות מיטבית בתעסוקה. מהלך המפגש המנחה הכירה את הצעירים ודיברה על נושאים שונים כגון: הצגה עצמית, סימולציה בזוגות והתנסות בהצגה עצמית ורושם ראשוני. בנוסף לימדה מושגים חדשים ביניהם: מיומנויות רכות בעולם העבודה החדש, תרבות ארגונית ונטוורקינג. בסיום סיפרו המשתתפים מה למדו מהמפגש.
"הצעירים הגיעו לסדנא על מנת לקבל ארגז כלים איכותי ומשמעותי שיסייע להם להעצים את היכולות שלהם ועל מנת שיוכלו להשתלב בעולם התעסוקה החדש" אמרה מנהלת מרכז הצעירים ליאת פטיטו. בשלב הבא יוצמד מנטור אישי שילווה, ידריך וייעץ לצעירים בתחומי התעסוקה, ההשכלה ובתחום האישי.
 
חגית נגוסה רכזת התעסוקה במרכז הצעירים: "לסדנה זו יש שתי מטרות עיקריות: האחת- לחבר את הצעירים לאני העצמי שלהם, כלומר להעצים את תחושת המסוגלות שלהם, העלאת הביטחון האישי וכמובן התמודדות עם קשייהם והשנייה- קבלת כלים על מנת להיכנס בצורה הכי טובה לעולם העבודה החדש. לפי התגובות שלהם בקבוצת הוואטספ אני רואים את ההתלהבות מהמפגש הראשון"
 
צילום: מרכז צעירים קריית מלאכי
 
צועדים יחד - מרכז צעירים.jpe