עיריית קריית מלאכי בוחנת הקמת מתחם ל-3 גני חינוך מיוחד


בסיור שקיים היום (שני) ראש העיר אליהו זהר במתחם בית ספר עציון, נבחן התאמת המבנה ל-2 גני תקשורת וגן עיכוב התפתחותי נוסף. בסיור נכחו מנהלי אגפי החינוך, ההנדסה והתשתיות בעירייה וכן מנהלת החינוך המיוחד בתיה אלפרוביץ'. המתחם - במידה ויאושר על ידי משרד החינוך - יכלול גם מקלחת, מטבחון והתאמת השירותים והחצר לילדים עם צרכים מיוחדים.
 
בחלקו השני של בית ספר עציון שצפוי לעבור למשכנו החדש בשכונת כרמי הנדיב בשנת הלימודים הקרובה, מתוכננת לקום אולפנה לבנות. האולפנה תיתן מענה להורים אשר שולחים את בנותיהם מחוץ לעיר והיא תנוהל על ידי רשת החינוך אמי"ת, אשר נציגי ההנהלה נכחו אף הם בסיור.
 
בקריית מלאכי קיימים 3 גני תקשורת ו-4 גני עיכוב התפתחותי ופתיחת 3 גנים נוספים כפי שמתכונן יאפשרו להורים נוספים שלא לנסוע מחוץ לעיר.
 
ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: "אחת המשימות שלי עם כניסתי לתפקיד לפני כ-8.5 שנים היתה פתיחת גנים וכיתות לחינוך מיוחד בעיר. המטרה הראשונה היא להקל על הילדים שהיו צריכים לנסוע בשעה מוקדמת מאוד בבוקר בהסעות לערים אחרות ובנוסף, את הדאגה והטרחה להורים. עקב הצורך הרב בשנתיים האחרונות, מיניתי את חברת המועצה מירי דדון כממונה על החינוך המיוחד ומגיע לה יישר כח על העבודה. התכנון הוא כי בשנה הבאה נקים לראשונה מתחם של 3 גנים אחד ליד השני במתחם בית ספר עציון ואנו פועלים יחד עם משרד החינוך להקצאת משאבים לכך".
 
בתמונה: גן תהילה לחינוך מיוחד, אחד מ-7 בעיר.