קריית מלאכי: חנייה חינם לוותיקי העיר

משרד המשפטים עדכן ברשומות את החלטת העירייה להעניק חנייה חינם לתושבים ותיקים. ראש העיר אליהו זהר: "הגיל השלישי תמיד היה קרוב לליבי ואני שמח שהצלחתי להוביל הטבה נוספת עבורם"


ותיקי קריית מלאכי חונים בחינם: החל מהשבוע תושבים מעל גיל 65 יכולים לחנות ברחבי העיר ללא תשלום, בכפוף להנפקת תו עירייה. הפטור לא רק יעניק חיסכון, אלא גם התעסקות של בני הגיל השלישי עם אפליקציות החנייה, חיפוש אחר המדחן או שיחות טלפון להפעלת שירות החנייה.

לפני מספר שנים הובאה הצעת החוק לשינוי החוק העזר העירוני, לאישור המועצה על ידי ראש העיר אליהו זהר יחד עם סגנו יוסי סולימני.  התיקון לחוק העזר העירוני ארך זמן, זאת בין היתר בשל חילופי השרים והממשלות וטיוטות רבות בין משרדי הממשלה.

לפני כשבועיים קיבלה העירייה את האישור הסופי ממשרד המשפטים שהחוק פורסם ברשומות של מדינת ישראל ווהחל מתחילת השבוע הונפק אישור עבור תושבים שהגיעו למשרדי העירייה ורבים מהם כבר חתמו וקיבלו את האישור.

שעות הקבלה הן מהשעה 8:00 ועד 14:30 בימים ראשון עד חמישי במשרדי העירייה – קומת כניסה. על כל מגיש בקשה להצטייד בצילומי רישיון נהיגה, רישיון רכב על שם המבקש ותעודת זהות עם ספח. כמו כן, אישור ממחלקת הגבייה על אישור מחזיק בנכס (ספח תשלום ארנונה).

ראש העיר הודה לסגן ראש העיר יוסי סולימני וכן למשנה לראש העיר שלומי מלכה על קידום החוק במועצת העיר ולחבר המועצה אליאור עמר על הדחיפה באישור החוק מול משרד התחבורה.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: "בני הגיל השלישי תמיד היו קרובים לליבי, יש לנו מחויבות רבה לבוני העיר, לאמהות והאבות שלנו ואני שמח להוביל הטבה נוספת עבורם. יישר כח ליועצת המשפטית עו"ד עידית יפת לוי על ההתעקשות והטיפול בבירוקרטיה הרבה בין משרדי התחבורה והפנים בחודשים האחרונים. אני מזמין את כל מי שמעל גיל 65 לנצל את ההטבה, ולצעירים ליידע את בני המשפחה והשכנים בדבר ההטבה".

צילום חנייה בעיר: עיריית קריית מלאכי

חניון בקריית מלאכי.jpe