נשות חיל!

תוכנית חדשה של משרד הכלכלה נפתחה בקריית מלאכי עבור אימהות צעירות. במשך 16 מפגשים האימהות יקבלו כלים לזיהוי החוזקות המקצועיים, השפעה ועצמאות. התוכנית בהובלת מרכז הצעירים


ביום שני שעבר נפתחה בקריית מלאכי תוכנית "אשת חיל" של משרד הכלכלה בשיתוף עמותת "בעצמי" - לאימהות צעירות בגיל 45-25. לאחר ראיונות עם נשים רבות, נבנתה קבוצה של כ-25 נשים אשר להן מוטיבציה לצאת לעבוד או לשפר את המקום התעסוקתי שלהן וכן לעצמאיות אשר מעוניינות לבנות את העסק שלהן.

"הרציונל הוא כי יציאה לעבודה או עבודה מיטבית" מסבירה מנהלת מרכז הצעירים ליאת פטיטו "מעבר להשפעה על האישה עצמה, יש בכך תרומה לכלל המשפחה ולחברה כולה, מודלינג עבור הילדים וכמובן פרנסה מכובדת ואי תלות בגורמים חיצוניים".

האימהות הצעירות תפגשנה אחת לשבוע, למשך 16 מפגשים אשר יעסקו בתהליכי שינוי אישיים ותעסוקתיים, זיהוי היכולות והחוזקות המקצועיים, וכן זיהוי של המעכבים בדרך להצלחה.

את הסדנה מובילה איריס אמית, מנחת קבוצות, מאסטר NLP ובעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחומי תעסוקה ומשאבי אנוש במגזר העסקי, החברתי והציבורי. בשנים האחרונות עוסקת אמית בייעוץ והובלת תהליכי שינוי ושיפור בתחומי קריירה ותעסוקה ועובדת עם מגוון רחב של אוכלוסיות.

לערב הפתיחה הגיעה מנהלת הארצית של תוכנית "אשת חיל" - מלי קניאס וכן טרויה מלקו, מנהלת מחוז דרום של התוכנית.

סיגל אברהם, רכזת התוכנית: "כל אישה היא עולם ומלואו ולכל אחת חלומות, אשר נעשה הכול על מנת לעזור לה להגשימם. בהצלחה רבה לכולן!"

 

 צילום: מרכז צעירים קריית מלאכי

תמונה אשת חיל