מאות צועדים בעדלאידע מהחלומות

לאחר כעשור תהלוכת העדלאידע חזרה לקריית מלאכי, לרגל חגיגות ה-70. התהלוכה הייתה בסימן שמירה על איכות הסביבה ובתי הספר היו אחראים על המיצגים. במקום הראשון: בית ספר אלי כהן


ביום שישי ה-3 למרץ, העיר קריית מלאכי לבשה חג. מאות ילדים, הורים וצוותי החינוך התכנסו ברחבת העירייה לתהלוכת 'עדלאידע מהחלומות' ססגונית שלא נראתה בעיר מזה כעשור. התהלוכה המשיכה לכיוון שד' בן גוריון בדרך לקאנטרי ומשם דרך רחוב ויצמן לפארק העירוני.
התהלוכה כללה תחפושות, מיצגים, שירה וריקודים, בהובלת הבובנאיות קרן אוחיון וגילי קוזין אולמר ומטעם מרכז המדעים-נמרוד שגב ורעות מרגליות מורים. על המוזיקה היה DJ יהודה דאנס ועל ההפקה היה אמון המתנ"ס העירוני באמצעות מחלקת האירועים ומרכז המדעים קריית מלאכי.
"הרעיון המרכזי לקיום העדלאידע היה לחגוג את 70 שנה ליישוב ולהעלות את הערך של חיים בסביבה מקיימת לנו ולדורות הבאים" סיפרה טליה קורנפלד מנהלת מרכז המדעים "כל המיצגים נבנו מחומרים בשימוש חוזר על מנתת להעלות לסדר היום ומודעות התלמידים את האתגרים של שינוי אקלים והצורך של כולנו לשנות הרגלים כדי לצמצם צריכה ולנהוג בחוכמה בסביבה בה אנו חיים". לאורך כל התהלוכה נשמר סדר מופתי בכבישים הסגורים, זאת בזכות הודעות מקדימות לציבור שכלל לא הגיע לאזור, ועבודה מקצועית של הקב"ט ומשטרת קריית מלאכי.
במהלך התהלוכה נחשף גם ההמנון של קריית מלאכי לרגל חגיגות ה-70. בסיום התהלוכה התכנסו צוות השיפוט כדי לבחור את בית הספר הזוכה בסך 8,000 שקלים. רגע לפני הזכייה הורה ראש העיר להעניק פרסים גם למקומות השני והשלישי וכן לכל בית ספר סך של 1,000 שקלים על ההשתתפות וההשקעה בתהלוכה.
  •  במקום השלישי: בית ספר הראל
  • במקום השני: בתי הספר אחוות אחים וגימנסיה דרכא
  • ובמקום הראשון : בית ספר אלי כהן עם מיצגים על שכונות העיר, הבניינים והסלוגן החדש של הרשות.
 
ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: "לאחר כעשור החזרנו את חגיגות העדלאידע לילדי קריית מלאכי והיה מדהים לראות את ההצלחה. יישר כח למתנ"ס ולמרכז המדעים על הובלת העדלאידע וכן לכוחות הביטחון ששמרו על סדר מופתי לאורך התהלוכה".
 
צילוםL אלי סופר